The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 1 september 2010

WHAT A DAY......

Återigen... en dag i en underlig anda.... fulländad, makalös men så tom och en av de få dagarna jag verkligen känt mig totalt uttråkad... Vad göra? "Doer" som jag är skapar jag mina moments och bombaderade huvudkontoret med ideér som jag önskar förverkliga innan nästa vecka är över. Vi har en egen intressegrupp på Facebook - Ellipse Klinikken.... MEN i nuläget är den flerspråkig.. Jag lade idag upp en strategi för de svenska medlemmarna och hur vi når ut till fler nya medlemmar = fler nya patienter. Jag har även ägnat stor del av dagen till framtida projekt som skall vara klara i omgångar fram till årsskiftet. Dagen avslutades med ett grymt träningspass på Delta Gym..... Mindblowing!!!! Att vara uttråkad är det sällan jag är - man är sin egen lyckas smed... Idag gjöt jag guld!!


Love // Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv