The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 24 september 2010

TRYCKFEL.....???

Dagen D... dagen alla egentligen väntar på... I alla fal lde som inleder någon form av relation... Idag under helgen... sattes bitarna på plats... Jag.../ ...Vi har ett förhållande!!! Ett uttalat.. ett som man står för, ett vuxet, moget förhållande som i min värld kommer att innebära att nu är det dags att ha funnit mannen jag vill åldras med....

Att leva med en entreprenör, en journalist, en uberintelligent man som gör din hjärna till en sensuell skapelse är magisk..... Att inse vilka kriterier som räknas efter man är 50....

Vissa kan INTE nämnas - TO good to be true... hehehe..... Men det intellektuella manifest jag nu lever i - god damned it.... it is better than best!!!

Mitt hjärta som är ordens mästare sammanfattade våra teorier med manifestestet.... Well.. vi har levt våra liv... som att ge ut en tidning som ofta innehåller tryckfel.... Well.. Nisse har varit framme och korrigerat tryckfelen och vår framtid är... korrekturläst...

Love every letter in that!!!

Jag...... XXXXX .... Dig!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv