The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 12 september 2010

IF YOU COULD STOP TIME TICKING AWAY.....

Vad skulle Du göra..... vad skulle du välja.... vilka ögonblick skulle du vilja bli förevigade... For always and forever???

Unde min senaste vecka... har jag komprimerat ett fåtal magiska moment som skulle kunna manifestera hela mitt liv....

När mina barn kramar mig och säger at de älskar mig mest i VÄRLDEN!!!!

När jag varje morgon vaknar och MÅR SÅ BRA!!! Med hälsan i  behåll, inga krämpor, inga bekymmer, inga ryggsäckar... bara REN njutning över att få välja hur varje minut av denna magiska dag ska se ut och bli till ett minne jag tar med mig dit jag går.... sedan...

Att ha ett arbete som jag älskar MER än någonting annat med kollegor som är mina systrar, bästa vänninor och teamplayers!!

Att ha... vid min ålder... träffat en man... OH MY!!!!! Som är mer än vad ord kan beskriva.... För varje dag, för varje ögonblick lyser trygghetens lykta i våra själar... Vi är soulmates.... bästa vänner och en tår av lycka faller just nu över min kind av tacksamhet. Denna helg har mitt hjärta inte mått så bra.. en envis förkylning har begränsat oss till det som alla andra ser som normalt... Vi blir inte utslagna i lidande, utan njuter och gör det bästa av situationen... Som vi skrattat... som vi njutit.. som vi skapat kreativitet....

We have made Paradise inte to a common, adorable pleasuredome.... TOGETHER!!

Du... min fina.... snart mår du bättre... Då skapar vi ännu mer mirakel.... Nyper mig fortfarande i armen...... Mmmm....

Inga kommentarer:

Bloggarkiv