The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 17 februari 2010

SÅ MYCKET KÄRLEK I LUFTEN..... TIME TO PREPARE FOR SPRING???

En ljuvlig känsla sprider sig i kroppen.... Ett härligt pirr som gör att jag tror det är dag att förbereda sig...... Det är som vårkänslor i mitt hjärta.....

I morse när jag vaknade hade jag sms i telefonen från en mycket kär väninna som skrev sååå vackert: Jag älskar Dig - Du är speciell och unik...... Självklart blev jag otroligt glad just för att det kom från min fina vän.... När jag loggade in på facebook har jag meddelanden i min inkorg från en ganska ny bekantskap som även hon ger mig så vackra ord, så fina komplimanger... Under ett par dagar har jag fått så mycket kärlek av mina vänner att jag är rörd till tårar.... Jag måste verkligen ha gjort något riktigt bra av mitt liv hitintills för att förtjäna den kärlek jag får........ Vänskap...... Kärlek... Närhet och förtroenden..... Avslut.... Nya vänner...... Ser med spänning fram emot hur resten av året kommer att blir... men idag... just idag.... Känner jag mig välsignad... ja.. nästan lite religiös... Nej, kanske inte...  men överväldigad över all den fina kärlek mina vänner visar MIG... just.. mig!!! Tack alla Ni.. för att Ni finns i mitt liv - jag släpper Er aldrig......



Vänskap och kärlek....... Underbara ting.....

Inga kommentarer:

Bloggarkiv