The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 9 februari 2010

NY INRIKTNING!!!!!

Ja...... nu börjar det dra ihop sig!!! Jag hade celebert besök från den bästa micropigmenteraren ifrån Oslo i fredags! Hon har ett samarbet med Ellipse Klinikkerna i Norge redan och nu väntar Sverige!! Vi smider planer så det ryker ur våra öron.... Jag kommer själv att utföra samtliga tatueringsformer,, både kosmetiskt och rekonstruktivt!!! Är så spänd... Var dock inte helt förberedd på att Sol skulle fota mig för sin blogg då jag precis som Ni alla vet har flyttat... Konkret betyder det att vara bildskön med fixad frisyr och fotogeniska drag inte riktigt var i fas med mitt riktiga jag... Men, so what!!! Detta kommer bli så bra... Följ gärna hennes blogg och vill DU gå kurs eller vara demopatient kontakta mig på kliniken i Stockholm 08-441 81 48..... Sooooo exited!!!!
http://sols.blogg.no/1265562343_kurs_i_stockholmgtebo.html


Med permanenta intatuerade kärlekshälsningar // Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv