The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 25 februari 2010

MINDFULNESS!!!

Efter regn kommer sol....

Idag har varit en magisk dag... Det jag skrev i mina två tidigare inlägg har landat.. Efter 2 tuffa år ser 2010 ut att bli det soliga år efter ett långt regn alla behöver... Men det är inte bara det.. Det är kärleken i att se hur människor, kollegor och vänner kan växa samman och skapa det vi trodde var omöjligt.. Idag uppnådde vi det "omöjliga" målet... I am speachless!!!!

Dagen började bedrövligt, dubbelbokningar, felbokningar, ja allt som kunde ha ställt till det rejält... Mitt mantra sedan två dagar är som Ni sett.... ett annorlunda synsätt, vilket manifesterades än mer idag... Från kaos till mindfulness...


Vår arbetsdag inleddes med ett krismöte hur logistiken skulle fungera, vi upprättade en plan och... Will, Want... DO! Fungerade... igen!
Idag skapade vi underverk i vårt team. Jag slutar aldrig att förundras över hur eneriger kan påverka universum... Och hur universums energier påverkar oss....

Med kärlek, omtanke, förståelse och humor, kan vilken regnig dag som helst förvandlas till magi..
Detta inlägg dedikeras till min FANTASTISKA personal!!! 

Ha en fin torsdag, alla ni läsare... släpp in lite solsken i snörusket....

Inga kommentarer:

Bloggarkiv