The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 4 februari 2010

AFTER A HARD DAYS WORK......... PLEASURE!!!

Takten vi har på kliniken nu är HÖÖÖG!!! Många projekt ska landas, nya koncept introduceras och nya patienter kommer till oss i en aldrig sinande ström!!
Det är verkligen fantastist att ha ett arbete som det alltid känns fantastiskt att gå till, varje dag är en ny dag och utmaningarna stora! Vi har precis fått publicitet i en artikel i Klick / Aftonbladet där Fadde Darwich fått en helrenovering. Vi har även ett filmreportage publicerat på http://www.improveme.se/magazine/5017  där själva behandlingen visas live!! Det går bra nu - Vi har hittat formen och var och en av oss hittar sin specialitet. Jag har även hittat en potentiell samarbetspartner, en riktigt duktig dermatolog så det blir en trevlig middag på tisdag kväll med idé bollande!! SPÄNNANDE!!

Efter flytten och tempot denna vecka kändes det därför MYCKET trevligt att avsluta den med mina underbara vänninor i MW orden - Denna gång var mötesplatsen Vinoteket på Scheelegatan. Jag kan varmt rekommdera det. Kul koncept med vinprovning där men med ett "cashcard" bara försåg sig med vad man ville prova. En soomelier vägledde och maten var jättegod!



Tack mina underbara vänninor för ännu en härlig kväll!!!!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv