The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 27 februari 2011

HOW TO SEE THE WORLD WITH NEW EYES....


Vilken helg, vilka dagar.... Det är ju inte direkt så att vi behöver nytändning eller hitta tillbaka tillvarann efter snart ett år tillsammans. Det härliga i den fantastiska weekend vi haft är att målet är att komma närmare, njuta av egentid och bara.... vara.... Jag gav min älskade sambo en Alla Hjärtans present med en weekend på ett ljuvligt boutiquehotel i Gamla Stan - Victory Hotel - ett anrikt, mycket speciellt litet designhotell med antikens upplevelser som specialitet.


Vi checkade in i ett underbart rum, ägnade dygnet åt underbara långa luncher, middagar, cocktails på Reisen och Cadierbaren och däremellan en underbar rundvandring i Gamla Stan för att friska upp vår kunskap om vår egen fantastiska huvudstad... Stortorget, vackra gränder, kanonkulan i husväggen och ett dygn i kärlekens tecken.. Nu är batterierna laddade för en ny spännande arbetsvecka där vi nyrekryterat personal, går en spännande framtid till mötes med nya förhandlingar om verksamhetens utveckling... Ellipse Klinikken goes into the future...

Enjoy.. WE sure did!! // Love Cat














....To expect the unexpected - is to really dare to live...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv