The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 21 februari 2011

HOLIDAY ON ICE...

Helgen blev en magisk kompott av njutningen och tillfredställelsen efter en fantastisk utbildningsvecka. Att komma hem i lyckorus till hela vår fina familj samlad gör hjärtat varmt..
Fredagen inelddes med fantastisk middag - ljuvlig Shiraz och mitt älskade hjärta dansade med alla barnen till "Lets Dance"... Själv har jag i princip ett totalt förbud mot ALLT på grund av min envisa arm.... Men skam den som ger sig... Lördagen ägnades åt kvalitetstid med kärnan i mitt hjärta... Familjen - där alla fick sitt. Gympa, härlig lördagslunch, shopping och som avslutning, skridskodisco. Jag döööööör av sorg över att inte kunna delta, men O sköter ALLT med bravur. En härlig kväll med Melodifestivalen väntade och sen.... sov vi alla sött..


Söndagen ägnades åt utökad familj med bror och syskonbarn, skridskoåkning, långfärdsskidor och pilka på isen - därefter grillade vi hamburgare och njöt av en fantastisk vinterdag!








Livet när det är som bäst! Kvällen avslutades med bastu, ölkorv - jag spenderade 2 timmar i min nya favorit -  massagefåtöljen och somnade gott i min älskades varma famn..

Take care out there Love // Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv