The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 16 september 2012

SECRETS SEALED WITH A KISS...



Livet är förunderligt och stort. Vi har i familjen under en lång tid delat erfarenheter som blivit våra hemligheter som vi klarar tack vare en så stark kärlek till varann.

Jag är så oerhört tacksam över den man och familj jag har. Det är viktigt att se de små detaljerna i livet som de avgörande. Att ha hälsan i behåll och slösa med kärlek gör att livet blir helt.

Jag är fortfarande i ett energisparläge. Jag har ingenting att skriva på Facebook, jag fotar  ingenting. Bloggen uppdateras sparsamt. Just nu har jag fullt upp med att leva och njuta. 

Allt annat blir så oväsentligt... Faktiskt.. 

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv