The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 29 oktober 2012

DECISIONS..





Det har varit några turer nu.. Stora beslut och kliv uppåt till nya dimensioner. 
Just nu känns det väldigt bra. I kväll fattade jag ett av de bättre besluten och låter mig svepas med av den härliga befriande känslan.

Precis i samma stund jag lyfte på mig från soffan, satte mig mitt emot min man, såg honom i ögonen och meddelande mitt beslut... Fick jag den bästa av bekräftelser, både på hans djupa kärlek till mig men även på hur livet fyller en med belöningar när man går sin egen väg. I kväll blev det en del ledig i mitt hjärta - som genast fylldes med spännade oskrivna blad. 

Love it!! / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv