The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 20 maj 2012

A LITTLE PIECE OF ITALY.....





Rimini.... Sol, stränder och Rimini Wellness mässa.... Att ha förmånen att ägna arbetsdagar i solen med riktig beach känsla a la 80 tal var mäktigt. Vi bodde magiskt på designhotellet Duomo, ägnade dagarna åt arbete och kvällarna till ett italienskt strosande med god mat och kulturella äventyr. Vi passade även på att hitta ett av de bästa hardcore garage gymen i en rätt avsomnad stad där våra träningspass fortfarande får personalen att undra vad som egentligen hände. 







Njutning, skratt, insikter och effektiva möten skapade en vecka av fantastiska upplevelser. Att få arbeta tidvis med sin bästa vän - är underbart. Tillsammans blir vi ett kreativt team som få knockar. Tänk på att ta tillvara på dem DU har i din närhet, man, vänner, kollegor eller mentorer... DET får alla att växa och hitta rätt.... För mig blev den delen av Italien vi besökte... ett viktigt steg för nästa utvecklingsfas. 


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv