The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 2 maj 2012

CELEBRATING LOVE!!!





Valborg... är vår dag... Valborg är den mest heliga helg för oss.. Dagen för två år sedan vi SÅG varann på riktigt!! För ett år sedan firade vi vår förlovning som sedermera ledde till att vi nu är äkta makar. Till alla Er.. som lever som sambos, förlovade och går och väntar på rätt tillfälle.... Vänta inte.. Just DO it!!!! Varje dag sedan jag mötte O... är dagar fyllda av lycka som aldrig tar slut... 


Känns det rätt i maggropen.... Lyssna på Ditt hjärta.... Vad är det värsta som kan hända?    Förmodligen att du ångrar att du inte gjorde det du egentligen borde ha gjort... De flesta ångrar det de inte gjort.. Sällan det de gjort men vuxit ifrån. Livet ÄR inte en rad av misslyckanden. Livet en rad av erfarenheter. DE är de som för dig framåt som en doer... som tar Dig till Himmelriket. För dem som velar, tvekar och inte kan fatta beslut. Blir livet en karbonkopia av exakt de värderingarna. 


Det viktigaste är att DU vet vad du vill... och inte påverkas av vad andra tycker... 


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv