The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 13 oktober 2014

BIRTHDAY GIRL..






Måndagen den 13 Oktober är en speciell dag varje år. I år extra mycket. Min älskade Prinsessa Molly fyllde 10 år. Tio fantastiska år där jag fått glädjen och lyckan att följa henne från det lilla, lilla frö hon var till den spirande, fantastiska lilla tjej hon är idag. Så mycket glädje, humor, kramighet, underfundighet och humor hon besitter.. För att inte tala om Kärlek. Morgonen startade med pannkakstårta med turkisk yougurt toppat med färska hallon och blåbär och en färskpressad juice i champagneglas. 

Kanske bara just för att.. Dagen till ära och kanske just för att det är extra viktigt med glamour nu, bestämde vi oss, jag och Molly att vi redan på eftermiddagen kring 14:00 gjorde oss riktigt fina. På med paljetterna, snygga skor och (strumpor på mig) sedan spenderade vi dagen och kvällen med firande. God mat och dryck i vackra glas med hela restaurangen involverat i pynt och fix. Vår Sessa somnade sött i soffan på Primo med Mozart i lurarna. Blev hon bortskämd? Jajamensan.... Presenterna fanns i tusenfald!! 

Ska det firas - ska det göras med stil!!

Happy Birthday Darling - Vi älskar dig!! 

Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv