The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 15 februari 2012

A WOW FACTOR U DIDN´T EXPECT.....




Att möta livet när man närmar sig 50 med den KRAFT som finns i mitt hjärta är fantastisk. Jag trodde jag sett det mesta, men jag är av naturen en människa som alltid är nyfiken och ödmjuk inför vad livet har att tillföra och erbjuda. I nuläget kan jag inte precisera vad rubriken står för.. mer än att jag äntligen förstår värdet av HUR man ska leva livet. Mycket händer, många processer i gång och STORA steg tas. 


Jag trodde ALDRIG att jag skulle överraskas på detta sätt då jag är en luttrad kvinna, men nu faller pusselbitarna på plats, även om det, i mina ögon går lite för långsamt. Van vid att på höga klackar vandra i snabb takt med endorfinerna sprutande.. Men trägen vinner. 






Honey.. I am home...!!! 


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv