The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 27 februari 2012

INTERIOR DESIGN....





Jag älskar att se hur vårt älskade Slott utvecklas till precis det hem vi önskar. Här fungerar vi lite lite olika jag & O. Han är en doer som gärna gör en smash and grab och handlar DIREKT det som behövs.... rent praktiskt.. JAG däremot en en gourmand när det gäller färger, tyger och stil. Nu börjar det ta form. Det härliga är att när jag väl sugit klart på min karamell och presenterar min lösning, är det fortfarande inget min man ifrågasatt. Hitintills har han älskat mian val (om än de tagit lite väl lång tid för honom....) Denna gång för valen på en otroligt vackert kinesiskt skåp för hallförvaring i bladguld (!). Sovrummet fick specialdesignade band av flätat siden till kantband på våra grafitgrå sammetskuddar och likadana gardinsnoddar. Tygerna som nu pryder matsal och vardagsrum är tjockt handvävt siden med omtag med tofsar som skulle få Maria Montezami att DÖ av avund.. 












I am a happy woman.... Linving with my Prince... in our pink castle.... And We totally LOVE it!! Do you?? 


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv