The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 14 februari 2012

DON´T ABUSE A TRUSTWORTHY .... WORD..

Tänkvärt är att alla ord som passerar, tänkvärt är att alla konstruktiva råd om hur ett liv ska levas... bara tolkas utifrån betraktarens öga.. Vem det berör? Varierar utifrån MIN väg i livet, ingen annans. Sanningen.. talar för sig självt. 


Jag är en totalt ärlig människa, men har diplomati nog att låta alla vara som de är. Det finns inget rätt eller fel. Bara konstellationer som inte fungerar. Varför? You tell me... Jag gör mitt bästa... Enough isn´t always the solution.. It makes me sad.... 


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv