The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 16 februari 2012

SWEEEEET VALENTINE!!!


Alla hjärtans dag går ofta i Kärlekens tecken med den röda färgen som signum. Vår dag inleddes med en ljuvlig frukost där maken specialdesignat frukost med levande ljus, min älsklingsyougurt med muslin handplockad och utplacerad som ett hjärta i tallriken. En nybryggd kopp kaffe serverad med en varm kyss startade en dag som slutade i en mörkare nyans. 


En överraskningsmiddag där O bokat mamma som barnvakt och inbjuden till en middag som fortfarande leker med mina smaklökar. Jag har en fantastisk man. En romantisk man, MEN av den kaliber JAG behöver - Inga onödiga utsvävningar, men det han GÖR - ger mig gåshud. Kvällen slutade på "La dame Noire" - rekommenderas VARMT!!!


Ett glas champagne inledde en suberb middag. Avslutningen blev... även den... i Kärlekens tecken... Rött eller Svar tema? I won´t tell... 








Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv