The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 18 februari 2012

THE CALMNESS THAT MAKES ME SURVIVE..



Om jag inte fick min morgnar på helgerna i lugn och ro, tror jag jag skulle gå in i väggen direkt. Kroppen skriker efter behovet av total vila, total tystnad och om så bara en halvtimme... Långsamt känna att LIVET fyller mina ådror och att tillvaron inte bara blir jobb. 




Det är nära nu. Behovet ska snart ta sin väl värda plats. Det kommer skapa balans i sinne kropp och själ. Det är balans mellan livets olika delar som är hemligheten till LIVET. Alla delar måste få sitt. Just nu gäller Calmness, Happiness & Silence.... Snart... Love & Activity!! 


Som jag längat - Nu väntar en underbar helg med familjen... 


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv