The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 15 februari 2012

ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF LIFE....





Det är när livet känns som att vandra i kvicksand.... Det är DÅ man måste förstå hemligheten i att LEVA. Gå tillbaka till ruta ett.... Slut ögonen för en stund.. och starta OM dagen och livet med att se dig själv djuuupt in i ögonen i spegeln och LE.. Känslan som infinner sig är magisk..


Så startade jag min dag... Den blev underbar... Tankens KRAFT kan försätta berg och överstiga alla hinder och negationer genom att förändra DIN inställning till situationen.. 






Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv