The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 27 februari 2012

CELEBRATING A FAB WOMAN!!!





Måndagen ägnades åt att fira O´s underbara guddotter Nathalie! En härlig middag, med familjerna samlade. Många skratt, njutningen av att omge sig med fantastiska vänner och verkligen se en från början liten tjej, utvecklas till en underbar kvinna. Nathalie gav oss en av de mest uppskattade gåvorna på vårt bröllop... Ett handskrivet brev vi ofta läser och förundras över hur de orden så spontant formulerades där och då... Oplanerat och på plats... Det är en ynnest Nathalie, att har fått lära känna Dig. Precis lika mycket som jag älskar att ha fått lära känna dina underbara föräldrar. Äpplet faller inte långt från päronträdet. Jag skulle kunna skriva olivträdet, som även DET var en speciell gåva från Er familj. För er som inte kan den grekiska mytologin rekommenderar jag er varmt att läsa om just vad olivträd symboliserar... En union skapad av den stora grekiska guden Zeus. Jag personligen har älskat den berättelsen i mer än 25 år då jag började läsa om olika läror, teser och mytologi. Den är underbar. Min enda förtret denna kväll var att kameran strejkade... Men kärleken syns även dokumenterat via Iphone.. 






Tack för att vi fick äran att närvara. Tack för en underbar kväll... All lycka i livet. Första steget börjar nu och VARJE dag du har framför dig. Du... är en fantastisk person... Och vi älskar Dig!!! 

Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv