The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 24 februari 2012

DINNER WITH EXTRAORDINARY PEOPLE..





En kväll i den intellektuella världen med en väl anpassad avsmakningsmeny med glamour, business och för MIG nya helt fantastiska bekantskaper. Middag hos Anders Andersson med fru Margareta, som ligger bakom "Privata Affärer" & "Driva Eget".... accompagnierad av Håkan Larsson - Mannen bakom "Allt om Vin" och en Gourmand av sällan skådad karaktär. Säga vad man vill Men att hänga med eliten inom olika yrken med som gemensam nämnare är business thinking... är otroligt inspirerande... Hade vi en trevlig kväll? Well.. Med tanke på att värdparet är pensionärer trodde jag i min enfald att kvällen inte skulle bli så långvarig.. 








Vi anlände basstationen 02.00.... Men.. VILKEN kväll!! Fantastisk!! OCH jag kan varmt rekommendera att bära glamourösa paljettklänningar anytime... Tro mig.. Bär du upp dem.. Väcker du rätt typ av uppmärksamhet..EVER..... LOVED IT!!! 


Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv