The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 20 februari 2012

SAVED IN STONE...



Som inte priset av att vinna Årets brudpar räckte.... Nej då... Fint ska det vara.... Jag och O kommer bli en den första hällristningen med vår Bröllopsbild, namn, datum för vigseln och det "citat" som personifierar oss. 




TÄNK.... Vi blir framtiden runstenar. Vi blir för alltid förevigade med vår kärlekshistoria inristat i sten... Vårt bröllop blir historiskt!






Platsen är Tanumshede, jag återkommer med mer information men så långt kan jag säga att bild, text och all info är inskickat och de kommer påbörja hällristningen i mars.. Vi har tillsammans valt bild och det citat vi tycker representerar oss som även ska inspirera andra för framtida val och liv. 




Känns HELT galet, men också helt underbart... 


Jag och min man... blir ett minne som kommer leva kvar i århundranden. Så speciellt, så annorlunda, så... VI.... 




Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv