The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 15 februari 2012

MY WAY TO THE PERFECT LIFESTYLE...





Meet ME & Ellipse Klinikken @Lifestyle Magazine!! Idag sattes avtalet för ett samarbete med mig som Hälso & Skönhetsexpert med egen frågespalt och redaktionella artiklar om mitt arbete på kliniken. 

Lifestyle är en otroligt exklusiv Glossy Magazine med ett stort antal läsare - som vänder sig till en exklusiv målgrupp. Det är för för en ära att få möjligheten att få använda ord & bild för att beskriva min passion. Hud, hälsa, skönhet och även mer avancerad information om hur DU blir Ditt vackraste jag. Oavsett om det du önskar är kosmetiskt eller medicinskt!




Jag är stolt, glad och såååå spänd över mitt nya uppdrag... 

I will make it magic!!

Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv