The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 16 januari 2011

THE MAGIC LANGUAGE OF LOVE...



Återigen.... Är jag så välsignad med en helg så fylld av kärlek att kroppen nästan sprängs....
Efter en ljuvlig fredag där min lilla Sessa blivit tilldelad ett rum i Paradiset ägnade vi två dagar åt kvalitetstid, bara....vi...

Mina ögon tåras över den lycka som sköljer över mig och den gåva jag fått mitt i livet... Helgen ägnades åt ett planerande för framtiden och inköp därefter för att långsamt bygga en gemensam tillvaro..

Det är så rätt.. det är så ofattbart... och jag nyper mig armen varje dag... Som vi lever.. som vi njuter... som vi skrattar... 9 månader av total lycka utan ens en tillstymmelse till "gnabb".... Rörande överens  i det mesta, utan att vara åsikslösa väsen löser vi vår vardag och fest till magi....

Varje gång vi lägger oss längtar jag till vi vaknar... Varje gång vi vaknar längtar jag till vi lägger oss... Däremellan längtar jag efter att njuta av varje sekund av upplevelsen som är... DU....

Tack för den makalösa gåvan du ger.... I am breathtaken..... och älskar Dig såååå


Love Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv