The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 8 december 2010

GOING FOR THE HEALTHY BUSINESS!!!




Äntligen är det dags.. Nedräkning till ett av årets höjdpunkter - Healty Business - Fitnessfestivalen och Luciapokalen. Ett 30-år gammalt event som vuxit och utvecklats i en rent magisk fart!

I år blir speciellt.. Jag har ju under mina tävlings- och träningsår följt utvecklingen av eventet men nu... nu är det annorlunda. MYCKET annorlunda.. Mannen i mitt liv är samme man som ligger bakom hela projektet och som jag nu kommer vara den högra handen till. Känns otroligt spännande och utmanande att bita tag i ett, för mig, nytt projekt med en annan identitet - att leda, inspirera, bidra och framförallt lära mig allt "From the inside" Tack min fina älskling för förtroendet att arbeta med Dig i det som ligger Dig så varmt om hjärtat... Ännu ett steg som för oss närmare varann...  

Rapport kommer inom kort - I morgon bär det av!!!

http://www.fitnessfestivalen.se/


Lovely // Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv