The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 25 december 2010

DOING THE NECESSARY STUFF.... TAKING A TIME OUT...

Sååå trött.... Såååå utarbetad.... så slut.... MEN så förälskad..... sååå kär.... såååå älskad av livet, mannen i mitt liv och ser verkligen fram emot nästa kapitel i mitt så speciella liv...

För en gångs skull.... ligger jag steget efter... en fantastisk jul i kärleken tecken... blir tårögd bara av tanken av att jag.... just jag... är här.. i Paradiset..... <3

Nu tar vi en break - en kärleksfull timeout... för att fokusera på LIVET, tid tillsammans och att njuta av de magiska ögonblicken.. Inga tider att passa... Inga fler mål än att äta, sova, älska varann och skratta med de goda vänner som kommer att omge oss under vår första riktiga långsemester....

Egypten väntar - så var inte tanken från början.... men jag vet... att var jag än i världen befinner mig med denna man.... är livet så ljuvligt och visar sig bara från sin bästa sida....

Väskan packad.... Reslusten växer.... Längtan efter egentid med varann och våra änglar... är obeskrivlig....

Life is good // Take care / Love Cat




Lovely hot desert night is right around the corner!!!  See Ya within 2 weeks!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv