The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 17 mars 2012

WHAT HAPPENS WHEN....




... När livet förändras för alla inblandade... vad händer när ingen tar tag i situationer utom vi... Vad händer när Livet glider ur dina händer TROTS att du gör ALLT som går att göra.






Lösningen är.... att släppa taget om ansvaret ibland. Att låta dem som inte orkar engagera sig, ta smällen... Problemet är... att vi alla är olika.... Så Time will tell.. Min mun är som en komprimerad fil med så många GB att när du väl lyckas unzip it... Hmmm.... då tar det TID.... Eller... nej egentligen inte... för jag är SÅ klar över situationen och SÅ tillfreds med positioneringen. 



Vi är alla vår egen lyckas smed. Här finns inga fictions... bara fakta. 






Jag bara LÄNGTAR efter lugn & ro..... Min maggropskänsla säger mig.. att det är nära nu..!! 




Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv