The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 14 mars 2012

ANARCHY.....



I nuläget.... kan man säga utan att överdriva.. att jag kör mitt eget race.. Med ALL respekt utifrån vad jag befinner i för typ av situation... MEN vad göra när du själv har vinnande idéer som inte tas emot med öppna armar.... Well.... Du kan åtminstone för att göra Dig SJÄLV en tjänst... utfärda anarki gentemot vilket system du än lever i. Jag är fortfarande mitt i en transformation som få förstår och hänger med på.. Inte ens jag själv... Tröttare än någonsin... MER kreativ än någonsin...  Gladare, lyckligare... men mer eftertänksam, kritisk och empatilöst kylig.... betar jag av alla "issues" som dyker upp. Jag är den mest enkla kvinna du kan finna... MEN du vill inte ha mig som ovän. Jag är stabil.. inte labil... på några som helst områden.. Däremot har livet lärt mig att vara diplomat med reptiltunga som är få förunnat. 






Numer... sätter sig INGEN på mig..... samtidigt som jag är MER än receptiv för att ta in ny lärdom, kunskap och tankegångar. 


Att leva i anarki är ljuvligt... men biitterljuvt för dem som trampar på i samma hjulspår.. 






My aim is higher.... than your wishes.... OR? Wanna join in?


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv