The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 21 mars 2012

TAKING CARE OF THE GLAMOUR BROADCASTING PEOPLE - LIVE...




Nyfiken på varför Tony Irving ser SÅ fräsch ut när den nya säsongen av "Let´s Dance" sänds? Han har självklart använt Jan Marinis fantastiska medicinska hudvårdsprogram och provade igår en Fraxel peel.... Makes magic to your skin!.... A never forgetable GLOW!! ♥ Boka konsultation eller ring din närmaste klinik för mer information! Välkommen!!


Fina Tony är en man som verkligen vet värdet
av att ta hand om sig när livet, hårt arbete och tuffa TV-sändningar är som mest stressigt! Nu är han i mina händer och idag skapade vi mirakel med små medel - Jan Marinis fantastiska medicinska hudvård i kombination med en Fraxel peel - en behandling som kommer få Din hy att få en lyster du aldrig kunnat glömma och som ingen kommer att missa. En naturlig behandling som inte förändrar... bara föryngrar och som får Dig att bli Ditt vackraste jag!! 

Kontakta oss på kliniken för mer info... 

Stockholm +46 8 441 81 48
Göteborg + 46 31 701 88 70

Lovely isn´t it! - Let´s make the world a more beautyful place to live in!!! Together!! 

Love / Cat 



Inga kommentarer:

Bloggarkiv