The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 22 mars 2012

INVITED TO CARNEGIE HALL..



Kvällen är barnfri, kärleken spirar.. Tröttheten dominerar.. 


Nåväl. Vi ägnade kvällen med ett ljuvligt glas Zinfandel följt av en rask promenad till Fredsgatan 12 - Carnegie Awards of Art. Vilket event!! Det tog 10 minuter av förvirring innan vi förstod att de tunga utsmyckade slottsliknande dörrarna som var upplysta med marchaller var menade att vi skulle öppna. Som Pandoras ask! 


En entre som skulle få vem som helst att baxna och ett mingel och en vernissage som förmodligen var bland de dyraste av konststycken väntade efter middagen. Fantastiska nya vänner - nu pratar vi DEN optimala sociteten. Jag kommer inte ens att nämna var gränsen går för att få denna typ av inbjudan.... Otroligt häftigt!!


Efter denna njutning och upplevelse avnjöt vi en kort middag på Anglais..... Sen väntade egentid.. hemma... i Kärlekens tecken... 


Som jag älskar att "hänga" med min man.... som vi skrattat, så kul vi har... Jag älskar.... verkligen.. min BÄSTA vän..... 









In the name of Art & Cultural experience... Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv