The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 6 mars 2012

AN ENEMY TO DIE FOR....



Vilken härlig kväll!! Inbjudna till premiären/förhandsvisningen av "En fiende att dö för" - En film av Peter Dalle - känd som komiker i Lorry och Yrrol. Utan några som helst förväntningar äntrade vi biosalongen med tillhörande "goodies" i Johan Petrés arrangemang!

Jag är fortfarande i chock över vilken FILM de åstadkommit. En MER än tänkvärd historia där scenariot och castingen var HELT fantastisk. Stående ovationer från oss - den filmen lämnar intryck och avtryck ÖVER förväntan!!

Always expect... The unexpected!!

Efterfesten på Undici där vi ägnde tid med fina vännen Susanne Delastacia med boyfriend  Peter gjorde kvällen fulländad!! 

Bling, Bling & Champagne... Because I am worth it!! 

Love / Cat 

Love / Cat 


Inga kommentarer:

Bloggarkiv