The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 17 mars 2012

FAMILY TIME CELEBRATING A BIRTHDAY PRINCESS!!



Fina Prinsessan Rubina fyller 11 år!! Vi har haft en hel HELG för att fira hennes dag! Fredagen inleddes med middag på Ciao Ciao följt av discobowling där ALLA barnen var helt fantastiska. Den enda som fuskade.. var JAG. Jag är totalt hooked på bowling och bröt alla regler och trängde mig emellan för att jag bara inte kunde hålla mig.... JAg och maken var i ett delat lag, med de små ljuvliga telningarna som ägnade sig åt att få fram kloten med tekniker som går till världshistorien... Men vi har GALET roligt! Helgen har efter det bestått av familjefika, party med Rubinas vänner på Fångarna på Fortet... följt av en radda av gratualtioner, presenter och underbara minnen för dem alla! Från tårta till djup sömn.. Vilka dagar  - för vår fina tjej som... numer är... Liten börjar bli STOR!!! Det är underbart att följa dem alla varje dag i hur de växer och förändras... till fantastiska personligheter.... Family life is.. GREAT!! 














Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv