The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 25 mars 2012

JUST A REFLECTION...





Ibland rinner minnen som bubblor i ådrorna som en sweet reminder. Just idag kom tanken över mig att en av de otroligt vackra musikstycken vi hade på vårt bröllop... är just idag den som känns  i hela mitt hjärta. Ibland vet man inte varför man emotionellt känner så starkt, men idag är en sådan dag... kanske för att vi varit så nära under flera dagar, njutit av den helhet vi båda så starkt känner och längtan efter varandras närhet bara växer..


Den var den låt som min  man absolut ville vi skulle ha som en del av vår ceremoni. När jag ser/lyssnar och läser innebörden, faller en tår av lycka...Vi har ikväll ägnat tid med Patrik och Lola, ätit gott och spelat spel och skrattat så tårarna rann. Jag vet inte varför, men känslan och tanken bara kom över mig när vi kom hem.. som en sweet memeory lane.... Det vackraste jag upplevt..... 

http://www.youtube.com/watch?v=p2-KN6B2YpM

Visst är den vacker.... och den är tillägnad.... MIG!!! Då ska ni veta att min man är FANTASTISKT romantisk och kärleksfull, men inte officiellt... Så det jag delar nu är det mest fantastiska med honom.... Att leva med O... är en oändlig resa i ett land av oväntade ögonblick... Jag blir bara mer förälskad i min man... för varje dag!! 


"When God created YOU - He was thinking of me..."  Visst är det underbart!!! " Ta dig tiden till att lyssna och läsa texten... Vilken kvinna.... faller inte för det... MEN det ska vara menat från hjärtat, vilket det här.... Är..... Ahhhh..... Underbart!!


Love / Cat 


Inga kommentarer:

Bloggarkiv