The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 12 mars 2012

CELEBRATING......

Vilken helg.. Vilka dagar... Lördagen den 10 mars fyllde min älskade man 55 år.... GALET - han har en kropp och ett sinne som inte liknar något annat!! I am soo blessed!! 


Jag hade noggrant planerat helgen för att fira honom så som sig bör.... Den enda smolken i bägaren var att vår barnlogistik... INTE riktigt gick vår väg.... Så jag fick anpassa mina planer efter de gällande reglerna. Vi startade morgonen med en mjukstart... Länge i sängen... Ljuvlig frukost med levande ljus.... med mig iförd safirblå paljettklänning och höga klackar... Ehh.. Why NOT?? Det vart mycket uppskattat.... Därefter ett hårt träningspass som får makens exalterade hormoner att relaxa... och därefter gick färden till 1 1/2 timmes FANTASTISK Thaimassage.


Ett quickstop på Amaranten för ett glas Champagne som flöt som bubblor i våra MER än väl genomarbetade kroppar.. Hem för packning, snabbdusch och sedan bar färden av till Prinsens nyinvidga källarväning... Ostron, Silltallrik och Champagne med introduktion av Social Eating.... 


Snabbt iväg till Siljaterminalen - Sviten med all inclusive VIP hantering blev starten på ett dygn, fyllt med skaldjur, ännu mer champagne, ryska middagar och sweeping the ASS off @ the dancefloor.. Jag kan varmt rekommendera sviterna... Vi ägnade så mycket tid till närhet, njutning och vila i armarna på varann.... Inte sovandes... utan bara njuta i dvala där närheten står i fokus... Kroppsvärmen och doften av den du älskar är det som tar dig till landet av Helhet... 


Trust me.... Det är ett löfte oss emellan... att överraska varann... för att hålla Lågan vid liv... Jag har aldrig varit så förälskad i min MAN som nu!! Än mer för varje dag... 





























The sweetest .... Thing....


Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv