The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 12 mars 2012

GOD DAMNED IT!!!! I AM GOOD!!





Mitt personliga mantra varje dag är... att jag är unik... tar lärdom av andra... är ödmjuk inför situationer som kräver sin kvinna.... Jag är inte bättre bättre eller sämre än någon annan.. MEN jag har en självkänsla OCH ett självförtroende jag MER än gärna delar och stöttar dem som behöver... Jag är Stark, Lycklig, Smart och är bemedlad med en fantastisk familj.. underbara barn, en HELT makalös man, arbetskollegor som är mina systrar och... Vänner... som är VÄNNER!!!.. Lojala, underbara och inspirationskällor jag önskat att alla hade. 






MEN vi är alla en reflektion i den spegel vi väljer att se oss i... JAG ser med spänning framåt i en stor ruta istället för att försäkra mig om tryggheten i en liten ruta som speglar det vi har bakom oss... Det skapar visioner.. Join me... on the the trip.... 2012... The time for Transformation.... It is sooooo lovely!!




Will u join me? Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv