The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 4 september 2011

PROJECT WEDDING - THE DANCE



Kan varmt rekommendera efter en ljuvlig kväll... Middag på bryggan, bastu med Mälarbad... Champagne i morgonrock framför brasan... och DÅ plötsligt händer det... Klart vi MÅSTE öva på brudvalsen kl 00:22.. Hmmm.. Jag kan leva med blåmärkena i min själ då jag trodde jag hade en grym taktkänsla.. men nackspärren och den totala insikten om att...jaa.. det kommer att dokumenteras, minnas och ses av alla .. känns... intressant.. Både min man och jag älskar att dansa, och är BRA på det tillsammans.. MEN... så som vi skrattade åt detta totalt underbara scenario som sätter ett signum... för vår glädje i detta, för vår humor och för alla våra framtida valser... 7 days left for practicing... Lovely

Love / Cat







Inga kommentarer:

Bloggarkiv