The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 20 september 2011

COINCIDENCES??


Jag älskar att skriva... Jag älskar att dokumentera... Att minnas, att uppleva, att leva med alla sinnen levande.. Jag älskar min blogg... Min vuxendagbok sedan många år, men helt utan tankar om vem som läser eller hur det jag förmedlar landar... Jag är tacksam om mina läsare uppfattar det jag gör som något postivt , reflekterande och en livsåskådning från min synvinkel. Jag älskar även mitt sjätte sinne och min maggropskänsla.. Ibland bara VET man vem som läser men istället för att antingen välja bort att ta till sig det man egentligen vet, mörkar och förnekar, och SLUTA läsa av ren nyfikenhet... istället ta till sig en lärdom och växa och utvecklas. Det är därför ibland en märklig känsla att hitta relaterade refererat som endast speglar en negativism och en underliggande avundsjuka.
Ibland är det tillfälligheterna som bara gör att du vet vem.... Surprisingly enough... Or no.. not really.. Brist på intellekt och integritet är det som avslöjar.. Eller nej, jag ska vara snäll... Brist på att veta bättre är den enda sanningen...

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv