The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 17 september 2011

THE MAGIC DAY BEFORE D-DAY.....

Vi hade tidigt bestämt att följa traditionerna "By the book" vilket dagen före bröllopet innebar att vi inte skulle sova tillsammans.... Vårt val och planering var att O sov på Ekerö och jag och tjejerna sov i vårt Slott i stan. Det var en del förberedelser att tänka på för oss så vi åt en ljuvlig lunch tillsammans - den sista måltiden som ogifta för att sedan ägna oss åt våra egna göromål.

Efter en tårögd men förväntansfull separation påbörjade jag och tjejerna planeringen av blommor, kläder och alla de tillbehör som skulle vara i ordning. Kvällen ägnades till manilyr, pedikyr och packning... Gissa om vi hade en mysig, pirrig kväll....






 
I morgon..... ska jag gifta mig!!!

Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv