The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 8 september 2011

OUT OF ORDER...



Just nu.. mitt i en av de viktigaste händelserna i mitt liv..... kraschar min hårddisk.... Well - the way I see it... Det finns en mening med allt. Just nu ska all min tid ägnas åt kärlek, hjärta, familj och själ... inte till ett digitalt scenario som annars är min vardag. Så ofrivilligt, men kärleksfullt tar jag en digital timeout - för att bli min älskade O´s fru, på riktigt..... Underbart!!

Min nya dator kommer mig tillhanda på onsdag.... Ååååhhhhh så mycket jag kommer ha att berätta då....

Wish us good luck - wish for love & happiness and some liquid sundshine on our wedding day...

Nästa inlägg här blir skrivet av... Fru Catharina Rytter..... Lovely isn´t it?


Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv