The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 1 september 2011

DINNER WITH FRIENDS..








...En ljuvlig kväll veckan innan vår Bröllop avnjöt vi en underbar middag hos Erik & Charlotte - våra härliga Ekerögrannar. Temat för kvällen blev Kärlek...... Erik & Charlotte har varit gifta närmare 25 år och de två övriga paren var relativt nygifta. Ett respektive två år sedan. Cjälvklart blev min nyfikna fråga till dem alla: ÄR det skillnad på att vara gift? Känns det annorlunda - får man en annan känsla för varandra och hur reagerar omvärlden på att man officiellt är ett gift par... Jag fick en uunderbart enhetligt svar från dem alla - JA!!!!

Tror Du att jag ser fram emot det som väntar ännu mer nu?

Bortsett från alla samtal om relationer och kärlek - var värdparet som vanligt härliga att "hänga" med.. Underbar mat, gott vin, många skratt... och Kärlek ut i fingerspetsarna i deras närvaro..

TACK för en under bar kväll - Vi ÄLSKAR vänner som Ni!!














Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv