The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 22 september 2011

AHHHH... FINALLY - THE WEDDING PICS......

Det är sällan jag säger att jag är vacker... Det är sällan jag ser på mig själv med stora ögon och knappt tror det är sant... Denna gång handlade inte bara om mig och min apperance, utom om de helt fantastiska Bröllops- och festfoton vi nu har i vår ägo. Så vackra vi är genom Kärlekens ögon, vilken man jag har, vilka barn - små Prinsessor och vår lilla Prins.. Janne Danielsson - Du är inte bara en suberb fotograf - du känner oss båda och har genom Din kameralins i kombination med fingertoppskänsla skapat bilder som är ett minne för livet. För oss, för barnen och för kommande generationer, vänner och hela vår familj. Vi grät oss igenom bilderna - så vackra, med så starka känslor förmedlade. Du har för oss gjort och skapat något unikt och såååå ovärdeligt... Stort tack för att Du fanns där vid vår sida, den viktigaste dagen i vår och våra barns framtida och blivande konstellation.




















Pga bildernas storlek har jag valt ett litet urval... Det finns oändligt mycket mer att se..... Bröllopsgästerna får tillgång till fler... Men njut av smakprovet...

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv