The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 18 november 2010

THE FITNESS WEEKEND!

Så efter ännu en hektisk vecka kom den.... Allt Om HÄLSA Weekend...



Monter, seminarium, boksignering och en njutning av att mannen i mitt liv tar plats, skapar manifest och har en EGEN  identitet.... Nej... jag är inte van.. Nej, jag är inte satt på undantag... Tvärtom... Njutningen i att äntligen hittat den soulmate jag letat efter som HAR karisma, integritet, knowledge och en plats i mitt hjärta av respekt är inte vad jag är van vid... Att vara imponerad, respektera och känna en inspiration av sin livskamrat - är en känsla jag aldrig känt förut....

Helgen blev fantastisk med arbete i monter, boksignering och seminarium, därefter middag för LEVA-galan där mitt hjärta blev en av årets inspiratörer - så stolt jag är!!














Min egen prestation, min egen yrkesroll är start, kompetent och oslagbar... med en ödmjuk touch... Men jag kan inte låta bli att förundras över det liv jag är välsignad att leva...
Jag är en kvinna av stål, en amazon som står som en stenstod när det blåser hårt... Alltid..  Untouchable.... Men här ligger jag.. nej.. inte i lä... men  i respekt för att ha fått förmånen av att leva med en MAN som varje dag förändrar och överraskar....

I AM so blessed....


Till Dig.

Det handlar inte om att hitta någon man vill gå till sängs med, utan att hitta någon man vill vakna upp tillsammans med. Det handlar inte om någon man vill leva med, utan att hitta någon man inte kan leva utan. För i världen är du bara någon, men för någon är du hela världen... DU är min värld... Jag älskar Dig!!



Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv