The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 7 november 2010

AHHHHHH.... SO LOVELY!!!

Äntligen kom den..... HELGEN!!! Så efterlängtad, så välbehövlig... så njutbar.... En kväll där vi samlades alla 5 i vår nuvarande familjekonstellation. Min FANTASTISKA man i livet hämtade Sessan och själv åkte jag raka spåret efter en otroligt hektisk vecka hem till en storfamilj där bordet var dukat maten var lagad, vinet välkylt, tänt i brasan och vackra ljus överallt....

Jag måste ha gjort något fantastiskt för att förtjäna allt fint som kommer till mig i livet... Alla bitar bara faller på plats... Som en gravitationsmagnet kommer universums law of attraction & love och smälter ihop till en total eufori!!

Det bästa är att jag nyper mig i armen allt som oftast bara för att konstatera ATT jag är vaken och att det här faktiskt numer är mitt liv....

Love every second of it!!

Lördagen bjöd på ett fantastiskt väder vilket ledde till andra upptåg än de ursprungliga planerade - istället för en helg hemma i lugn och ro med städning, mys och isolering i Paradiset blev det en ljuvlig dag på stan - Premiärtur på skridskor för Sessan - inte HELT okomplicerat, men skam den som ger sig, barnteater i bästa Halloweenanda där våra tjejer blev ansiktsmålade till vampyr och vacker pumpa.... Lunch på NKs Topfloor följt av lite lyx i klockbutiken och en liten sväng till Karen Millen...

Söndagen ägnades åt brunch med goda vänner och avslutades med ljuvlig egentid....

Just nu gör livet det enkelt att leva.... fullt ut!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv