The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 16 maj 2010

CIDESCO CONGRESS

Har under en period valt att ta time out från skrivandet. Dels pga av behovet att få saker på sin plats i mitt privata boende och liv, men även att ägna tid och reflektion åt min passion - arbetet på Ellipse Klinikken.

Nu har vi satt bollen i rullning igen och denna månad kommer vi finnas representerade på Finest.se samt Improveme.se. Vi har även en mycket speciell VIP kväll inbokad på Modevillan och skall ara utställare på Årets största mässa inom hud - Cidesco International Congress!!

Mycket spännande - så nu rullar fingrarna över tangenterna och länkar kommer snart läggas upp här.

Mycket nöje - Kram Catharina

Inga kommentarer:

Bloggarkiv