The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 29 december 2009

SISTA DAGARNA PÅ ÅRET.....


Känner Du som jag att 2009 varit ett annorlunda år... Ett år fyllt av omvälvande, starka energier med förändringar både i Din omgivning och i Ditt eget tanke sätt...
Kanske har Du känt att det är dags att byta jobb, eller vidareutvecklas inom det du redan gör? Kanske känner Du behov av förändring i Din relation eller precis inlett nya relationer?   2010 kommer bli ett spännande år då energierna kommer sättas på plats vilket gör att vissa kommer få ALLT de önskat och drömt om, eller tvingas omvärdera det man trott varit den egna sanningen till att se världen och människorna som de VERKLIGEN är, utan de rosa skimmer man gärna gömmer svagheter och brister under. Börja med Dig själv... Vad är Ditt mål för 2010? Mitt är att stärka min plattform från början. Ut med ALLT gammalt, städa både garderober och personer som inte visat sig innehålla saker Du vill ta med Dig i ett nytt år, nytt liv och nytt decennium..... Tuff resa  men nödvändig.... Även om Du lever ett tryggt, harmoniskt liv utan vedermödor.... finns det säkert ett litet skåp eller låda som behöver rensas.... Handen på hjärtat... visst är det så? Ett av de finaste nyårslöftena Du kan ge Dig själv är att satsa på att bara ge - ge positiva energier, bjuda på komplimanger, ge av allt Du har.... INTE för att få tillbaka utan bara för att börja året med ett nytt tankesätt.... Älska Dig själv - då är det så mycket lättare att de som verkligen älskar Dig kommer fram ur den bortstädade röran.......




JAG TROR AV HELA MÍTT HJÄRTA ATT 2010 KOMMER BLI ETT FANTASTISKT ÅR... Som kommer att skapa klarheter ur många aspekter......  Längtar....!!





Inga kommentarer:

Bloggarkiv