The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 15 december 2009

VILKEN DAG.... VILKEN UNDERLIG MAGISK DAG......

Vanligtvis är jag en mycket god vän med min kropp... Men sedan igår har den bråkat med mig.... rätt ordentligt.....  Det innebar en annorlunda, tråkig dag där jag spenderat de flesta timmarna av dagen i soffan med ett duntäcke över mig... Har en märklig värk i hela kroppen, ett illamående som skulle få vilken gravid kvinna som helst att vara tacksam då jag inte kunnat äta elller dricka sedan i går kväll.... Ändå känner jag mig inte speciellt sjuk....?? Jag som såå noga med att hålla ordning på kroppen med diverse kosttillskott!! Inte bara för min egen räkning - min personal på kliniken är tvingade att inta diverse naturläkemedel för att må bra, prestera optimalt men också för att förebygga brister och stärka immunförsvaret! Kommer ägna en hel del tid åt att skriva om detta fram över - det jag brinner lika starkt för som mitt yrke.. Kosten - cellens näring - Anti age medicinen!!! Behandlingar som kemiska peeler, medicinska hudvårdsprodukter, lasrar och injektioner gör UNDERVERK med Dig och din hud oavsett orsak, hudproblem med acne, rosacea, eller solskadad och åldrad hud.... men cellernas genetik och åldrande - DET ger fantstiska resultat med rätt kost och rätt kosttillskott för att bibehålla kropp, själ och HUDEN i en fantstisk form... ung, frisk och fräsch......

KOMBINATIONEN ÄR MAGISK!!!!!!
Vi på Ellipse Klinikken strävar efter att behandla Dig holistiskt - ta hand om HELA Dig.... För ett långvarigt, fantastiskt resultat......   Men nu.... ska jag ägna mig åt min egen rehabilitering......


Inga kommentarer:

Bloggarkiv