The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 8 december 2009

Mmmmmm..... Magic Christmas!!!!

JULERBJUDANDE PÅ ELLIPSE KLINIKKEN!!!


Du tävlar på http://www.improveme.se/

Dagen idag bestod i full patientmottagning!! Härligt med alla underbara patienter som vill bli fina till jul- och nyårsfesterna.. Idag bestod min behandlingsmeny av kemiska peelingar - ett fantastiskt sätt att återfå lyster och en ung, fräsch hud. Det översta hudlagren avlägsnas skonsamt steg för steg och stimulerar en ny celltillväxt. Porer minskar, pigment reduceras, acne, orenheter och pormaskar reduceras dramatiskt och huden blir sammetslen och persikomjuk. Det finns ett flertal olika peeler att välja mellan och valet gör beroende på Din hudtyp och önskat resultat. Upprepas med fördel 6-10 gånger. Huden förbereds innan behandlingen med medicinska hudvårdsprodukter - där jag VARMT rekommenderar Jan Marini från USA. Huden blir fantastisk!!!





Andra fantastiska behandlingar idag var bland annat IPL - intensivt pulsat ljus mot ytliga blodkärl - reducerar rodnader och kärl på kinder och näsvingar.. Dessutom får huden en booster av collagenstimulans - en hudföryngring för Dig som är runt 25-30 och vill förebygga åldrandet men också en otroligt bra behandling för bl a hudsjukdomen rosacea.....

Ring gärna till kliniken 08-441 81 48 för mer information om våra behandlingar!

Remember - Love the skin you are in!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv