The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 1 december 2009

Another one....

VÄLKOMMEN!!!



Det här är en annan sida av mig!!! Inte den djupa, sinnliga - utan den professionella esteten med livsåskådning, beteenden och coachning som huvudsakligt mål.. Självklart med inriktning av mina personliga åsikter, tankar och erfarenheter till Dig som läsare.... Älskar att ge av överskottet av min, energi, min kraft och självtillit... Här hittar Du enkla mantran... medel och möjligheter för att optimera Din inre och yttre sida till en helhet.... Tillsammans skapar vi det det du är här för.... Make miracles.... Enjoy our mutual journey...
Welcome to my world!!!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv