The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 18 december 2009

CLOSURE......

Veckan som gått har varit magisk i flera aspekter... Känslan av att arbeta i en kreativ, dynamisk miljö slår det mesta. Möten för framtida planer, expansion och utveckling har gått helt planenligt. Nya människor, förbättrade samarbeten, delmål uppnådda - målet för året sååå nära.... Men framför allt... Min egen växt som ansvarig för kliniken tillsammans med mina kollegor är just nu... STARK!!!



Budget satt, planer tillrättalagda, organisationsplan med fantastiska förändringar..... We are going to reach the sky!! Även privat har jag hämtat mig efter min tråkiga start på veckan och min kropp är nu i fantastisk balans.... Har satt i gång med min så älskade träning igen - min kropp och själ älskade det..

"Long time ago - but still...."

Hunnit med lite trevlig representation med champagne på Grand och middag på Lydmar och utfört många spännande behandlingar på kliniken med en härligt julig stämning där våra patienter vill bli fina till jul & nyår men även andra mer långsiktiga behandlingar...

Fokus just idag har varit lite med avancerad kärldeformationer, röda acneärr, eldsmärken och borrtag av spiders och ytliga blodkärl.... Behandlingen utförs med IPL - ger helt fantastiska resultat oavsett och det är av kosmetiska skäl eller medicinska. Som en bonus får Du dessutom en riktig skjuts på produktionen av collagen som ger en fast, spänstisk fräsch hud, utan rodnader och kärl. Make up åtgången blir minimal!!
Några exempel.... Allt är möjligt!!
Fredagar är också en bra dag om Du önskar lite fylliga läppar då man har helgen på sig för att svullnaden ska lägga sig så pussmunnen blir optimal till Tomte kindens årliga tackpuss för alla härliga julklappar.......


Enjoy your weekend...... Fastna inte i julstressen... Andas, vila, love life, live now.. Njut....

Inga kommentarer:

Bloggarkiv